به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، در راستای ارتقاء سطح پاسخگویی و تسهیل ارتباط شهروندان با مدیران، علی حاجیزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، به همراه محمدجواد زینلی رییس اداره بازرسی این اداره کل، روز سهشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۵، از ساعت ۸:۰۰ تا ۹:۳۰ صبح، در مرکز سامانه سامد حضور یافت و به صورت مستقیم به تماسهای مردمی پاسخ داد.
این برنامه با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات هم استانیها در حوزههای تخصصی اداره کل راه و شهرسازی، شامل راه، مسکن، طرحهای نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت، برگزار گردید.
حاجیزاده ضمن تاکید بر اهمیت تعامل سازنده با مردم، این فرصت را زمینهای برای شناخت عمیقتر چالشها و تسریع در فرآیند خدمترسانی دانست.
در پایان این جلسه، کارشناسان مربوطه جهت پیگیری و رسیدگی به درخواستهای ثبت شده، اقدامات لازم را انجام دادند.